İade ve Değişim

İade ve Değişim Koşulları

İade edeceğiniz veya değişimini gerçekleştireceğiniz ürün yada ürünlerinizin eksiksiz tüm fatura ve nüshaları ile birlikte iade veya değişim sebebinizi açıklayan kısa bir not ile birlikte, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleri eksiksiz bir şekilde göndermelisiniz, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış ve yeniden satılabilirliği bozulmamış olmalıdır. Kullanılmış ve faturasız ürünler İade ve Değişim kapsamında yer almaz.

İade ve Değişim Adresi ve İletişim

Avni Tolunay Mah. Hurriyet Caddesi No:358 Kepez/Antalya
Tel: 0552 818 51 53

Grande Home

Değişim

Değişim işleminizi siparişlerinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde yapabilirsiniz. Öncelikle ürünün bulunurluğunu müşteri danışmanımızdan teyit etmeniz gerekmektedir. Değişim işlemi başlatıldıktan sonra, fatura ve eksiksiz olan ürününüz Grande Home teknik ekibi tarafından incelenir.
Yukarıda ki şartlara uyan değişim talepleri doğrultusunda size bilgilendirme e-postası iletilirek değişiminiz yapılır ve ürün(ler) kargo ile gönderilir.

İade

İade işleminizi siparişlerinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 iş günü içinde yapabilirsiniz. Fatura ve eksiksiz olan ürününüz Grande Home teknik ekibi tarafından incelenir. Yukarıda belirtilen şartlara uyan iade talepleri onaylanır. İade işlemi onaylandıktan sonra alışverişinizde yaptığınız ödeme tipi dikkate alınarak geri ödemeniz yasal süreç olan en çok 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır. Ürününüzü “Kapıda Nakit Ödeme” seçeneği ile aldığınız takdirde, ücretinizin iadesi, belirleyeceğiniz IBAN NO ya da banka hesap numarasına yatırılır.

Yukarıda yazan iade koşullarına uymayan gönderiler kabul edilmeyecektir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yümlülükler iade edilemez. Faturanız yok ise ürününüzün geri gönderimini yapmadan önce 0552 818 51 53 nolu telefon numarasına ya da [email protected] ye-posta adresine bilgi vererek, iade ve değişim ile ilgili bilgi almanız gerekmektedir.


İade ve Değişim Gönderimlerinde Kargo Ücreti

İade veya Değişim taleplerinizde kargo gönderim ücretlerinin tümü müşterinin kendisine aittir. Müşteri gönderimini sorunsuz ve daha hızlı yapılması için Sürat kargo şirketini kullanabilir. Alıcı ödemeli gönderiler kabul edilmeyecektir. Yukarıda belirtilen şartlara uygun, eksiksiz bir şekilde geri gönderiminizi yapmayı unutmayınız.


Sipariş İptal

Alışverişini yaptığınız ürünün siparişini aynı gün içinde kargoya verilmeden 0552 818 51 53 telefon numarasından arayarak yada [email protected] e-posta adresine mail göndererek iptal edebilirsiniz. Kargo şirketine teslim edilmiş siparişler iptal edilemez. Siparişiniz ile ilgili “İptal Edildi” bilgilendirme mailinden sonra tüm bedel kredi kartınıza yada havale yaptığınız banka hesabına iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
Yükleniyor...
0